به سلامتی


@دخترک دلشکسته@

عاشقانه

هی فلانی!

دیگرهوای برگرداندنت راندارم…

هرجاکه دلت میخواهد برو…

فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد،

آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت،

باز هم آرام نگیری…

و اما من…

برنمیگردم که هیچ! 

عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،

 

که نتوانی لم دهی روی مبلهای راحتی،باخاطراتم قدم بزنی!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

zohal
ساعت14:07---17 خرداد 1392
میرسد روزی که روزهای بی من سر کنی
میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی
میرسد روزی که تنها در میان خاطرات
شعر های کهنه ام را مو به مو از بر کنی
***
به قایق منم سر بزن ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,ساعت 17:40 توسط قاصدک| |


Power By: LoxBlog.Com